Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zle podłączony prostownik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zle podłączony prostownik

    W nowym a3 też nie wiem jak wyregulować te zagłówki przód,tył....hm.

  • #2
    Zle podłączony prostownik

    Witam ,podłączyłem odwrotnie prostownik akumulatora ,wywaliło bezpiecznik prostownika ,a auto nie chce odpalić -bez wyjmowania z samochodu-bezpieczniki nad akumulatorem ok silnik bezzyna
    - Sharan 05 SPECIAL
    - Octavia 1 RS
    - Impreza PRODRIVE

    Komentarz


    • #3
      Auto było zapalone podczas ładowania ?
      Czułeś Zapach spalenizny ?

      Komentarz


      • #4
        patrolxx, bez interfejsu (np. VCDS) się nie obędzie, trzeba oblukać jakie są straty, co przestało się odzywać itp. popytaj - na pewno ktoś z forum podjedzie i pomoże.

        Komentarz


        • #5
          patrolxx, ale próbowałeś odpalić na nowym aku, czy na tym starym, rozładowanym? Bo moim zdaniem, jeśli stary aku nie był całkowicie uszkodzony ( przerwa w którejś celi ) to poza spalonym bezpiecznikiem w prostowniku nic nie powinno się stać w samochodzie.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz


          • #6
            Aku nowy ,zostawiłem rejestrator włączony,a auto stało bez odpalania kilka dnii rozładowało do zera.
            - Sharan 05 SPECIAL
            - Octavia 1 RS
            - Impreza PRODRIVE

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez patrolxx
              Aku nowy ,zostawiłem rejestrator włączony,a auto stało bez odpalania kilka dnii rozładowało do zera.
              patrolxx opacznie zrozumiałeś przekaz. Podłączyłeś odwrotnie aku i napisz czy bezpiecznik wywaliło od razu czy np. zorientowałeś się dopiero następnego dnia rano?
              Druga sprawa koledzy pytali czy po tym jak się pomyliłeś wkładałeś nowy albo chociaż inny aku żeby sprawdzić czy na innym zapali. Bo ten mimo że nowy może już się nadawać na śmieci (jeżeli tak to jak masz jeszcze gwarancję to ja bym spróbował zareklamować).

              Komentarz


              • #8
                aku był cały czas w aucie bez zdejmowania klem podłączyłem prostownik,oczywiście odwrotnie i od razu wywaliło bezpiecznik ładowarki .Wymieniłem go i zostawiłem na ładowanie do rana.Kontrolki na desce świecą mocno ,pompa słychać rusza ,lecz nie kręci.
                - Sharan 05 SPECIAL
                - Octavia 1 RS
                - Impreza PRODRIVE

                Komentarz


                • #9
                  Kontrolki w momencie pracy (braku pracy) rozrusznika przygasają?

                  Komentarz


                  • #10
                    świecą mocno i nic nie terkocze -tak miałem na starym aku.
                    - Sharan 05 SPECIAL
                    - Octavia 1 RS
                    - Impreza PRODRIVE

                    Komentarz


                    • #11
                      patrolxx, sprawdź podłączenie masy od rozrusznika.
                      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                      Komentarz


                      • #12
                        Nie dawno miałem podobie w Polo 1,4 TDI. Wszytskie kontroli świeciły pięknie ładnie......,
                        a zapalić nie chciał.
                        Wymiana aku rozwiązała sprawe.
                        Pożycz od kogoś aku i sprawdź.
                        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                        Komentarz


                        • #13
                          sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie o.k
                          - Sharan 05 SPECIAL
                          - Octavia 1 RS
                          - Impreza PRODRIVE

                          Komentarz


                          • #14
                            Jeżeli sprawdziłeś też masę na rozruszniku i jest ok to podłącz kompa bo tak to możemy strzelać jeszcze przez tydzień.

                            Komentarz


                            • #15
                              kablem zapodaj prad na rozrusznik bo dziwna sprawa by nie krecil. Wyglada faktycznie na problem z aku.
                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                              Komentarz


                              • #16
                                podmień aku na inny
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • #17
                                  podłączyłem na kablach drugi aku i nic.mam podejrzenie o uszkodzenie układu dodatkowo odcinającego zapalanie ,jutro oddam auto do warsztatu gdzie były zakładane zabezpieczenia i dam znać co dalej-to co mogłem sam sprawdzić już zrobiłem .

                                  [ Dodano: Czw 22 Sie, 13 13:15 ]
                                  Już wszystko ok,jednak okazało się,że padł dodatkowy element zabezpieczający rozruch.
                                  - Sharan 05 SPECIAL
                                  - Octavia 1 RS
                                  - Impreza PRODRIVE

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Potwierdza się to, że w nowszych samochodach nigdy nie wolno ładować akumulatora za pomocą prostownika, bez uprzedniego odłączenia jego od instalacji samochodu (chociaż jedną klemę), bo oprócz odwrotnego podłaczenia, może też być zapodane zbyt duże napięcie, na dodatek tętniące, bo prostowniki z reguły nie mają żadnych filtrów.
                                    Nie należy wierzyć tym mądralom, co zawsze ładują bez odłaczania bo mają super-hiper prostownik, i nic się nie dzieje. Dzban wodę nosi aż do chwili gdy urwie się ucho. Poprostu będzie nauczka na przyszlość. Gdyby akumulator był odłączony, spalił by się bezpiecznik w prostowniku, i tyle.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Przy podłączonym akumulatorze do instalacji prostownik nie był w stanie "odwrotnie" naładować akumulatora, bo diody w alternatorze były odwrotnie spolaryzowane i to spowodowało spalenie bezpiecznika w prostowniku, a akumulator nie naładował się "odwrotnie"
                                      Oczywiście można naładować "odwrotnie" akumulator gdy jest on całkowicie rozładowany, ale gdy jest odłączony od instalacji.
                                      Jeśli nie podłączyłeś do auta "odwrotnie" naładowany akumulator, to raczej nie powinny być duże szkody w instalacji.
                                      Jakie masz auto, bo jeśli takie jak w opisie, to tam rozrusznik jest sterowany bezpośrednio ze stacyjki ,tylko silnik AHF to nie jest benzynowy...
                                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                      www.chiptuning.katowice.pl
                                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X